مهم ترین انگیزه در ویدئو مارکتینگ درگیر کردن مخاطب یا اصطلاحاً افزایش Engagement است. در این حالت، تولیدکنندهی محتوا به این باور رسیده که عکس و صدا و متن، به اندازهی کافی نمیتواند مخاطب را درگیر کند و ترجیح میدهد به سراغ ویدئو برود.
یکی دیگر از کاربردها بازآفرینی محتوا است. به این معنا که شما قبلاً محتوایی قدیمی را در قالب عکس، متن یا فایل صوتی داشتهاید و اکنون میخواهید دوباره آن را زنده کنید. برای این کار تصمیم میگیرید همان محتوا را این بار در یک قالب تازه (ویدئو) به مخاطب خود عرضه کنید.
ویدیو مارکتینگ معجزه ای در طراحی سایت فروشگاهی
ویدئو ,محتوا ,مخاطب ,قالب ,درگیر ,مارکتینگ ,به این ,دوباره آن ,میخواهید دوباره ,و اکنون ,داشتهاید و
درباره این سایت